Tuesday, October 12, 2010

malas punye psal.

lately korg tak rase panas ke? aku tau la aku memang banyak dosa, macam yang korang pikir tu.tp seriously, memang panas tahap taknak pakai pape sambil tengok tv.tp memandangkan aku ni orang melayu tak terlampau jadi hasrat tu terkubur je la.lagi pon malu la kang tetibe minah2 senget uma aku ni nampak.malu makcik.jadi kembali semula pada tajuk asal.malam ni rasa panas lain macam.sampai aku terjerit2 kontrol kat uma *kontrol la sebab sebelah uma bujang lelaki,harharhar* memang rasa dasat panasnye.jadi mula la sume pon dok berangan nk minum air sejuk2.tapi mane nak datang nye air sejuk2 tuh, peti air tahap hamster punye kecik mane mampu nk ade ais walaupon name nye aje peti ais.sungguh hampe dekat orang yang bagi name peti tu peti ais sebab xde ais.kasi la name peti ayam ke daging ke sayur masyur ke, ade la jugak relevannye.hmmm.

jadi dipendekkan cite yang dah memang berjele2 dah mukadimah die dari tadi tu.baru saat ni rasa macam nk pendekkan cite kan.ktorang pon buat keje sang pemalas ditambah sedikit gile.tapi xdela gile mane kot kan.ktorg call mcd order air coke je.harharhar.sebab takot kene marah ngan temah operator tu aku awal2 lagi dah tanye, ade minimum order ke? temah cakap xde teros secara lajunye macam skynet aku order air je.temah tu plak tanya sampai berkali2 "2 aje, tanak tambah order lain?" aku plak dengan sore konpiden mensti la cakap xde.kami memang nk air je.harahrharhar.lepas setengah jam tunggu br air sampai.lambat tp xpe sebab aku tengah haus gile aku mahapkan.1st time kot dalam hidupp aku lepas akil baligh eh bukan akil haiy aku minum abis satu large coke.phewww punye la dasat penangan panas malam ni.hmm jd tahniah la kepada aku yg berjaya order 4 air coke utk memuaskan nafsu minum air sejuk malam ni.


tengok ni, sape yang tak tergode bile panas2 kehausan.mesti la meleleh air liur teringat air mekdi ni.tengok tu haaaa ais die ketul2 lagi dalam tu, uUuUUUuU~~~mak tergoda la nyah ngan air ni.memang mengancam minum bile panas

haaa.jadi mari berterime kasih pade mekdi sebab buat servis penghantaran.sape kate ktorg je tergode, tengok kat atas tu, makluk yang tu pon tergode jugak.jadi mulai esok balik keje terus nk pegi beli ais limeposen kat kedai abe klate bawah blok.sebab poket dah kering beli air mekdi.empat hengget tu aku bayo semate2 nk minum air coke je malam ni.jadi esok beli yang murah aje cukup.hohohoho

No comments: