Sunday, October 17, 2010

Day 10 → Someone you need to let go, or wish you didn’t know.

hmmm memandangkan sekarang hati tengah berbunge cinta.sedang ronok2 di alam perchentaan, aku dah jadi lupe kat bende2 yang penah buat aku sakit hati tahap cipanzi sampai aku doa aku tak penah kenal orang tu.hmm rasenye macam ade kot kalau nk dikorek2 kat dalam peti rahsie aku ni, tapi tak yah lah.kan sekarang aku lagi bergumbira dan bersenang lenang dengan keadaan sekarang.hmm walaupon tukang kebun jauh tapi tak pe sebab dalam hati ade taman bunge.hehhehe eh ke dalam hati ade chenta eh.tak kesah la mana2 pon sebab 2 2 pon terjadi kat aku.


.jadi bak kate karamsingwalia.buang yang keruh amek yang jernih.toksah nak gatai otak kenang2 balik peristiwe lame melainkan tetibe orang tu muncul balik dan baling taik kat ko balik, haaa time tu baru bole nk balas dendam or berdoa kat tuhan bagi lori balak langgar die pastu seret die 5kilometer pastu ade plak anjing datang bawak daging die yang hancur berderai2 tu jauh2.pastu amek bidio upload kat muka buku, baru padan muke die.haaaa sangat dasat imaginasi.padahal kalau jadi betul2 bukan berani pon nk doa bende2 cam tu, waima doa sekalipon still rase takot kat tuhan nk doa2 cam tu.jadi kalau bende tu terjadi mari berdoa aje la kite tak penah kenal orang tu.hmm


jadi jawapan kuiz pada minggu ini macam sedikit keliru.panjang lebar penjelasan tapi pointnye masih samar bayangan.tapi setelah dihisab dikire dan dihitung gune teknik anova bagai2, jawapannye adalah xde.aku bersyukur aku kenal ngan sume orang yang aku penah kenal even orang tu buat aku sakit ati.sebab mereka lah aku adalah aku sekarang ni.ok, noktah. itu lah jawapannye.yang panjang2 penyedap cite je macam ajinamoto dalam masakan.eh nak tutup karangan pon panjang2 jugak.ok la.daaa~~~

No comments: