Tuesday, October 5, 2010

Day 01 → Something you hate about yourself.

mari mulekan langkah pertame.

<1> pendendam.ni memang perangai dari kecik.penyakit genetik mungkin sbb akak2 aku pon sume pendendam.tapi perlulah nyahkan perangai buhok ini.takot nanti makan diri

<2> suke lepas tanggongjwab ble aku tau ade org bole buat better dari aku.contohnye ble akak aku balik uma, aku jadi malas nk kemas uma n tolong mak masak sebab aku tau akak aku ade.sbb tu akak aku ckp aku pemalas sbb sangat bergantung pada akak aku terutama yang sorang tu.

<3> sangat beremosi. mungkin ramai suke cakap muke aku garang n sombong.tapi hakikat hari macam kaca.sangat fragile.sangat beremosi dan sangat susah nk pujuk.sangat senang terase ngan orang tp tak bape nk tunjuk.kalau tunjuk pon tu terlepas la.alih2 dapat penyakit bengkak hati

<4> suke tangguh kerje. ni pon memang patot kene potong awal2 penyakit ni.nnt makin lame makin melarat macam kencing manis.jadi saya berazam akan mengurangi sedikit penyakit ini.

<5>kurang konpiden.selalu jeles melihat mereke2 yang konpiden dengan diri sendiri.uuUUu~~kan bagus saye seperti begitu.eh macam apai plak.tp aku dah cop yang ni awal2.hahaha

<6> sangat simple. kadang2 sangat simple ni tak bape nk bagos jugak.sbb ble tengok muke tak banyak jerawat tros kembang idong n malas nk pkai alat kecantikan.walhal mke tu byk je masalah len selain dari jerawat.kuar jejalan pon pkai jeans tshirt n sliper je.sangat selekeh bukan.tp aku tak ske bende2 leceh.tp ini pon perlu dikurangi sbb dah besar, kne tunjuk gaye dah matang

<7> saye kadang kala terlupe sebentar sama amak apak dan tukang kebun bile jumpe kengkawan.bagos ble jmp kengkawan sbb bole lepas tension tp kekadang sbb hepi sangat kua ngan kawan2 lupe nk btau apak amak aku kua kat mane n ngan sape.mesti apak amak igt aku antisosial, dok uma je.kadang2 ble tukang kebun call o meses, buat tak dengar je sbb takot terlepas gosip dari kengkawan.hmmmmm.perlu lebih peka len kali.


oooo itu saje lah yang dapat dipikirin dalam mase setengah jam ni.macam byk lagi tapi takkan aku nk reveal sume.mane aku tarok ini waterface huh.sikit2 suda.ahahhahaha

No comments: