Friday, October 22, 2010

Day 16 → Someone or something you definitely could live without.

someone

<1> siti nurhaliza.tak de makne pon dalam idop aku.so die nak kawen ngan dato k ke nak benti nyanyi sebab nak dapat anak ke, xde pape kesan secara langsung dan mendalam dalam idop aku.tak de kesan pon still tau jugak gosip jinak2 merpati die ni.huh

<2> amma anney macha kat kawasan uma aku ni.menyemak betul.eh bukan nk rasist tapi tak tau la.bile dorg ni dah jadi majority kat satu2 kawasan dorg ni asek memekak je.ko igt melayu je ke yg merempit?? kat cni macha anney pon gile babab merempit.buat tido malam aku terganggu je ngan dorg nye lagak panas dok main pusing2 minyak motor dorg.pastu yg amma n (pompuan yg tak kawen lagi pggl ape ntah) suke sangat cakap kuat2.paling tak tahan siap borak2 dari tingkat satu ngan tingkat 4 tu.lagi siap borak blok ke blok.maunye tak satu area flat ni dengar dorg borak ape.naseb je aku tak paham dorg cakap ape, kalau tak dah lame aku post kat cni gossip terbaru dorg tu.

something

<1> music.ok aku bukan penggemar muzik sangat.kalau xde pon xpe aku tak kesah.tapi dah kalau ade dengar jela.

<2> bunge.aku pon bukan minah bunge tarok kat kepale kunun2 nk kasi nampak ayu.jadinye kalau sape2 nk beromantikan dengan aku, tak lah beli bunge.beli saje coklat.walaupon hasil akhirnye adalah sise pembuangan yang akhirnye disalurkan kepade IWK, tp sekurang2 nye jadi jugak darah daging aku.haaaa kan lagi bermakne kalau macam tu.paling tak pon kalau betul2 nak tunjukkan kasih sayang belikan la aku dslr ke takpon camera sony *apentahnamenyeakulupe* baru la aku betul2 NAMPAK kejujuran dan keikhlasan korang nk berkasih sayang ngan aku kan

ep2.mane org lain ni.masih tak berbau2 kentot korg melayangkan post kat cni.

No comments: