Tuesday, October 12, 2010

Day 06 → Something you hope you never have to do.

ah susahnye soklan ni.aku pon tak penah terpikir bende ape yg aku tanak buat.eh sebenarnye banyak contohnye basuh pinggan.tp harapan palsu tu datang bile tengah malas or rumah tengah bersapeah tahap gaban sampai bole main sorok2 ngan tikus dan lipas.mase tu terus la berangan2 sambil letak tangan kat atas dahi sambil berkate, kan bagus kalau aku tak yah basuh pinggan.tp tu sume kan harapan palsu, nyah kau! akhirnye kene buat juge.


jadi hanye perkara2 sekecil itu aje yang aku bole fikirkan.bende besar2 contohnye kene buat keputusan samada pilih kekasih lama atau belajar mcam tak bape nk kene topik sangat.sebab mase diberi pilihan tu memang la rasa macam bestnye kalau aku tak payah nk buat keputusan samada nak menggatal atau nak mengejar cite2.*tetibe teringat cite2 mase kecik.ramai budak2 akan tulis cite2 nk pijak menara gading.klaka klaka, mane ade gading dik oii kat menara utm.ahhaha eh utm ade menara ke?* ok berbolak balik kepada persoalan pokoknye, jgn buat selingan daun2 lagi lepas ni, ingat pokoknye aje.hmm pokoknye mase tu je rasa cam tu tapi sekarang telah bersyukur sebab buat keputusan tersebut.sebab ade banyak nikmat tersembunyi selagi kite ikhlas.eherm eherm.


setelah ditolak terbalikkan pointnye ialah, aku tak tau nk jawab ape kat soklan cam ni.jadi terpakse merapu meraban kasik ayat panjang macam karangan penulisan PMR.karangan anda hendaklah melebihi 120 patah perkataan.jadi bile dah kire2 alamak terlebih suda *gaya stacy, jahatnya kamoo*

No comments: