Sunday, October 17, 2010

Day 11 → Something people seem to compliment you the most on.

hmmm ape ye.ape ye.ape ye.mari berfikir 3 jenak ape yg orang penah puji aku.aku ni bukan nk riak tapi bende2 cam ni aku tak penah simpan atau ingat pon.kang kalau tiap2 pujian tu aku simpan dalam peti rahsie, tak muat pulak kan.jadi berkeputusan untuk tidak menyimpan segala pujian itu.lantaran dah lupe bende ape yang orang selalu puji.haaa dah macam ade bau2 riak sedikit di situ.ni bukan riak ye tapi sesi mengingat kembali.


rasenye orang selalu cakap muke aku cam budak sekolah menengah kot.bile jumpe makcik2 sume akan tanye sekolah tingkatan bape.dan aku dengan gaye kucing kemaluan jawab "eh saye dah habis sekolah.umo dah 24 dah" nnt makcik2 tu sume akan buat muke terkejut beruk di atas kecomelan aku dan dorg akan cakap macam ni " muke macam budak umo 15 tahon, tak nampak macam 24".selalu kalau makcik2 cakap camni aku akan reply camni haa " eh muke je nampak mude tapi umo dah tue hehehhehe" jadi begitu la kisahnye.


aku anggap ni satu pujian la sebab aku ade sepupu yang umo 15 tahon tapi makcik2 aku selalu ingat sepupu aku tu lagi tue dari aku.aku yang nampak budak2.hmm tetibe terfikir, ni point baik ke tak eh.adakah muke nampak macam budak2 tu menggambarkan aku tak matang lagi? aih, keliru jugak ni.tapi tak pelah, sebab aku still nak fikir ni satu pujian.harharhar.jadi kepade makcik2 diluar sane, saye dah 24, dah layak kawen dah.jadi kalau ade anak teruna yang hensem baik hati dan ade pekerjaan yang stabil sila la masok meminang.hahahha.itu saje, daaa~~~

No comments: