Thursday, October 21, 2010

Day 15 → Something or someone you couldn’t live without, because you’ve tried living without it.

kalau something

<1> enpon.dulu tak suke bawak enpon g mana2 sebab bergantung pada kawan2 je.kalau sesat xpe kawan ade.kalau mak bapak call, cakap la td kuar tak bawak enpon.tp skang bile dah keje enpon tu penting.kang tetibe client call tak dapat, lenkali mesti kene sembur bahek punye.jadi sebelum kuar rumah mesti pastikan enpon di bawa bersama.ade satu kali tu penah tertinggal enpon kat uma, then kene sembur ngan client.lu dah mati ka, awal wa call lu talak angkat *paham2 aje la client aku tu bangsa apa kan*.tp bile tgh tension pasal keje memang dengan sengajanya tak bawak enpon.nnt kalau bawak lagi tension.lagi satu sebab n tunggu tukang kebun call.herherherher

<2> wallet.haaa dulu pon aku ade satu habit, eh satu ke cam bayak je.tp salah satunye aku tak suke bawak wallet.kunun2nye tak macho la bwak wallet macam minah senget gedix je.selalu tarok ic n kad bank dalam poket belakang je sampai terkopak2 ic n kad bank.tp ajaibnye masih boleh digunakan lagi.tp skang kemane2 pon akan dibawa bersama sebab dalam wallet ade duit.duit tu beb.xde duit kencing pon xdapat.

<3> getah rambut.mungkn sebab aku ade rambut yang menggerbang yang memang kene ikat,kalau tak memang gune jari pon tak boleh.jadinye aku akan spare kan getah rambut dalam beg.supaya bile ade hint2 pergerakan rambut nak menggerbang,terus aku hentikan pergerakan haram tu dengan ikat rambut,huh.kan selamat tiada lagi rambut menggerbang, thanks to getah rambut.

kalau someone.

<1> my dad n mum.pasalnye sume orang pon dah tau.so tak yah cite pape.

<2> my sis.xpecially zamzuraini sebab aku ni memang sangat bergantung pada die.

<3> siblings. haaa bese la kan famili mesti la sentiasa di hatiku.

<4> kawan2.haa sebabnye dulu mase extent sem sangat kasihan tiada kawan disisi.op n lain2 pon kawan jue tapi mahukan kawan2 seperti zaman tidak extent.ade raaaamaaaaai kawan.baru lah meriah

<5> tukang kebun.ni baru2 ni la.dulu die takde ok je.gemok je aku ni haa.tp tu time xde.skang bile dah ade mesti la seperti sangat memerlukan die disisi.ok dah.tu je kot.



apsal macam aku je yg masih leena hangat buat bende alah ni.mane org yg kunun2nye nak abiskan bersame2.huh.sume janji plastik.

No comments: