Thursday, October 14, 2010

Day 08 → Someone who made your life hell, or treated you like shit.

oooooooooo....mmmmmmmmmmmmmmmmmmm.eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..............


setelah berfikiran panjang tangan kiri, aku rase xde kot.mungkin ade mase dolu2 aku tyme aku tengah berhingus lagi.tp memandangkan hingus pon dah kering dan bertukar menjadi taik idong yang keras dan enak dilombong tyme bangun pagi2 *uh, kantoi aktiviti pagi aku* ahahhahaaha
aku rase aku dah lupekan sebab no point nk ingat org2 yg tak bawak pekdah dalam idop.dari ingat dorg baik igt tukang kebun.eh salah igt tuhan lagi afdhal.heee ape daa aku ni.


ok, jadi untuk memendekkan cerite, xde sesape kot yg treat aku macam taik dan buat idop aku cam nerake.pergghhhh bile dah traslate bunyik ayat die cam lagi dasat dan keji plak.ok.daaa~~~


alamak, dah ketinggalan sama itu nana dan op,mari kejar mereka.............

No comments: