Sunday, October 10, 2010

Day 05 → Something you hope to do in your life.

<1> nak bahagiakan mak bapak
sedang berusaha dan akan terus bahagia.dah taknak bagi mak bapak risau pasal aku.kalau dulu mak apak selalu bising cakap aku ni asyik bergantung pada orang lain.so sekarang ni kene berdiri kat kaki sendiri.eceh cakap beria macam dulu diri pakai kaki orang len je.jadi mari same2 berusehe untuk buat mak ayah kite bangge.dan kalau saya dah taknak susahka mak bapak lagi.ni tak ade masalah sikit je tros mintak bantuan mak bapak.sekarang nk try setelkan dulu, kalau tak dapat jugak baru nk mintak tolong sama itu orang tua kesayangan aku.harharhar.*still aku nyusahkan dorg jugak sebenarnye, kah2.propaganda lebey la minah ni*

<2> saye nk KAWEN
kenape huruf besar? sebab saye memang dah tak tahan nk kawen.lebih2 lagi dalam keadaan cam sekarang ni.asyik jadi jande je.hmmm tak sanggop lagi kot nk dok jauh2 ni.da lame ade tukang kebun tapi bape kali je ktorg kua dating.sob sob sob..sangat sedey.so ble tukang kebun kua kem je tros nk ajak kawen.hahahhaha.*terbeliak mate tukang kebun kalau die bace ni,heheh* hymm hopefully impian ni tercapat dalam masa _ tahun.kah4.misteri tak??????tukang kebun, JOM KAWEN?????

<3> jadi wanita yg berkerjaya
skang pon dah keje.tapi bagi aku keje n kerjaye lain.keje, ape2 keje pon kite bole buat.tapi ble sebut sal kerjaye, satu kepuasan yagn aku capai dari kerje aku.contohnye seorang pegwai perancang kuantan yang berjaye memakmurkan pahang darul makmur.at least aku berjase pade masyarakat.cheh, bile berangan sume bende hebat2 kua.hahah.ble kerjaye da ok fulus $$$$ pon mesti ok kan.hahaha*mate duitan*

<4> saya dan kawan2 saye ade satu perniagaan bersama
tak tahu la tapi sejak kenangan plaza kenaga tetibe *ting2...bunyik mentol lampu nyala* aku ade impian ni.tak kesah la ape jenis perniagaan pon waima jual butang sekali pon.atleast aku dan kawan2 aku terus terikat dan berhubung.sayang kalau tetibe geng dah tak geng cam dulu.atleast kalau ade perniagaan bersama ktorg akn terus bersama n terikat.eh macam anak pengikat kasih suami n isteri la.hahahha...cop aku nk jadi CEO.kah4

hmm ade byk lagi.tp tak seprais la kalau bagitau sume.bak kate op, hidup ni mesti la kne byk kejutan baru meriah dan warna rarni aidilfitri.hahah.zasssssss

No comments: