Thursday, December 1, 2011

skill kenyit2 mata tak menjadi

bengang gila bila bangun pagi2 drive sambil nyanyi2 lagu dangdut, orang potong q time driving pon still boleh senyum. tak kira lagi lahanat2 jalan raya yang bawak keta macam tak penah pegi sekolah memandu, aku still bole senyum semanis tebu. kalau cikgu driving skul aku tengok mesti die ngamok sambil lidah jelir2 "dey2.......ini macam punya orang mana dia belajar bawak kereta?" oh thanks kepada cikgu driving tu aku lepas test sekali amek je...weeehoooooo...oh kembali kepada jalan yang benar, pagi2 aku pegi SUK dengan harapan menggunung dan mood yang sangat hepi tapi sampai 2 je............................................................



Nombor habis, harap maklum


terus la aku meroyan. yang jaga kaunter plak si mamat kulit hitam menawan dengan perut yang comel ke depan aku try la asah bakat kenyit2 mata. "ala bang, saya nak buat 2 carian aje, takkan tak boleh bagi saya nombor.kalau tak bagi saya nombor bagi la saya jumpa kerani buat carian kat dalam" ni aku buat muka paling comel sambil kenyit2 mata. tapi cissssssssssssss bakat dah tumpul dah. dah lama tak asah. brader tu nak jugak cakap nombor dah  sampai 2ratus lebih la dik, takot tak sempat. adik datang petang nanti la ye. ishhh rasa nk ramas2 je perut comel kedepan tu...ilmu ape la brader tu pakai sampai tak lut langsung penangan kenyitan mata aku tu. hnsss hnssss...

lagi satu yang aku bengangkan sistem dorang bagi nomnor giliran tu. tadi kat kerusi menunggu tu tak ramai pon orang. ade je kerusi kosong bersepah2 kat sana. aku kira2 bontot orang yang menunggu tak adelah ramai. tak sampai 50 orang pon..ni mesti kes sorang amek sampai berpuluh2 nombor..ni mesti runner lawyer punye keje. sebab masa aku lalu dengan muka sedih ade mamat ni pandang aku macam nak bagi nombor free kat aku, bile aku stop depan die and senyum die senyum balik pastu pandang tempat lain...cisssss gelakkan aku la tu sebab tak dapat nombor........siap la abang tu, aku jumpe tengah jalan aku langgar die kasi hilang separuh bontot. sampai ati gelakkan aku yang bingung time tu!

bole tak kalau brader jaga kaunter tu bagi sorang satu nombor je. tak payah bagi sampai puluh2 kat satu-satu orang. aku pon nak jugak nombor tu.....memang la korang dah kamceng sesama korang tapi tolong la professional....bagi la peluang kat orang yang tak kamceng dengan brader jage kaunter tu dapat nombor jugak.....urghhhhhhhhhhh bengangnye sebab aku ada submisson petang ni, tapi carian rasmi tak dapat lagi...ngamuk lagi ankel comel tu.....hnsss hnsss hnssss.....................ni yang aku malas kalau carian rasmi kena beli kat SUK. tengok PTD dorang dah hadkan sorang runner lawyer cuma boleh beli 5 carian aje. nombor pon die bagi satu je. kalau nak lagi beratur la balik...SUK please la buat macam tu jugak please........

  
oh saje je nak tepek gambar kat sini sebab aku perasan cantik.hahahahhahaha

No comments: