Thursday, December 8, 2011

mera bhaiya...

rajin tak rajin tak rajin tak...........................aku dah rajin bebel kat sini sebab macam sangat kesian tak de sape pedulikan benda alah ini. jadi mari la pedulikan dia....semua orang mesti tak penah jumpa abang aku kan kan kan... sampai ada gambar aku and abang aku kat FB semua tanya ni sape song????? oh berlaku penipuan di situ,xde la semua orang tanya. dah kata aku ni tak femes tak de sapa nak amek peduli aku nak amek gambar ngan sapa kan..yang bertanya tu kompem2 la skandel aku. takot jugak ko yayan aku ade skandel lain..aku dah cakap dah ko memang sayang aku tapi ko tanak percaya...tendang2 lantai bagai2 bila aku cakap ko sayang aku...sekarang dah terbukti ko memang sayang aku deep deep.....


abang aku adalah sangat sengal dan blurr dan hanya mengambil kira perkara berkenaan sendiri sahaja, bukan jual ikan tapi dia ni jenis blurrr...tapi blurr blurr dia pon awek meletop nyahhhh.......bukan kacak di muka tapi kacak di poket........tapi bile ntahnya dia ni nak kawen. mak bapak aku dah bising and selalu sound abang aku " ko ni nak tunggu monopos baru nak kawen ke?" kesian kan abang aku ni...dah berkali-kali nak kawen tapi asyik tertangguh je...mari la doakan abang aku kawen cepat2 kalau tak aku kawenkan abang aku dengan yayan...padan muke ko yayan, nanti hari2 kena buli dengan adik ipar yang ayu lagi vogue.haaa hari2 ko bole makan gulai mak aku. tapi aku rase mesti la mak aku turunkan ilmu kat ko pastu hari2 ko kena masak.padan muka ko!


penah sekali tu masa aku form 3 rasanya kejadian kesengalan abang aku tu..masa tu dia nak mandi, so die bukak2 je pintu bilik air die nampak ular....bole tak abang aku yang sulung tu bukan main kecoh cakap ade ular dalam bilik air. nasib baik akak aku yang nombor 3 tu kasar degil kepala angin tu jenisannya adalah terlebih berani.jadi dia pon jenguk la kat dalam bilik air sebab nak tengok ular besar mana yang berjaya takotkan abang aku sampai pucat lesi muka. jenguk punya jenguk rupanya ular lidi aje...tau tak lidi yang kita buat sapu2 daun kering kat laman rumah tu? haaa besar tu je la kot ularnye....paling sadis tu anak ular lidi. bayangkan ular yang cekeding macam tu abang dok kecoh macam jumpa ular sawa besar batang pokok nangka depan umah aku tu..ishhh ishhhhhh..................klimaksnya kesengalan abang aku ni bila dia tak bagi akak aku si keras kepala degil kasar tu bunuh ular tu.kesian katanya sebab bebi lagi...ishhhh..rasa nak cepuk je dahi abang aku tu.....tapi nama pon akak aku tu keras kepala dia bunuh aje ular bebi tu......


lagi perihal kesengalan abang aku. terjadi masa tu aku lupa aku darjah berapa. form 1 kot. umah lama aku memang selalu ada katak pisang sebab dok kampung kot. kompem binatang alah ni masuk rumah kan...ada sekali tu katak tu dok melepak kat dinding dapur, aku adik beradik ngan mak aku nampak binatang alah ni terus la suruh abang aku buangkan..disebabkan geli nak pegang katak ni, abang aku sarungkan tangan dia dengan plastik or kain, aku lupe which one. pastu dengan lagak aksi gaya macam penyerang hendap abang aku slow2 nak tangkap binatang tu sekali binatang tu landing atas muka dia daaaa~~~kami adik beradik dengan mak aku gelakkan dia laju2....katak pisang kan kaki dia macam ada lendir yang bila dia melekat, kalau ko tarik kaki die still melekat kan...abang aku tarik la katak ni dari muka dia, geli dowh pemandangan bila tengok kaki katak melekat kat muka bila ko tarik badan katak tu.....yewwww..sebab tu la sampai sekarang muka abang aku ada banyaaaaaakkkkkkkkkkkkkk jerawat.....hahahha..padan la muka ko  bang!


haaaaa ini lah abang saya!






3 comments:

Anonymous said...

aku paling ingat cerita katak melekat kat muka ni! bwahahaha... tapi adakah ko try nk bgtau muka aku ni pn banyaaaakkkkkkk jerawat cz de katak pernah melekat kt muka aku??


yang benar,
kawan ko yg banyakkk jerawat

Anonymous said...

sape kawan aku yg byk jerawat. bukan ke kawan aku semua jelita2...

bass's mistress said...

hahahaha! comel gile prangai abg ko ni. aku ingat yg ko cite dia bawak moto macam... hahahahahaaha! slow gile mcm org tua lepas pencen nk pegi surau kan? hahahahah! lawak!
song, i don't love you. you love me deep deep. n jgn nk wat scandal aku dgn abang ko ye? mak ko kompem tanak menantu garang mcm aku~ lalalala~