Friday, July 3, 2009

lame tak update


yewh..lame suda x mengupdate bende alah ni..ini sume gara2 denggi...mane taknye adik aku kene denggi so kenelah menjage budaktakkenangbudi tu kat spital..ish...sampai aku plak yg sakit2 ble balik dari spital..mane taknye, spital tu kan one stop center sume kiman2 dan bakteria..yuiiiiiiieeee...seb bek aku xkene pape penyakit.. da 23 tahun aku idop baru tyme tu aku taw if dak denggi masok wad, dorg tido pakai kelambu..ngeee...sengal gile...hahaha...


satu lg yg aku bengang tyme adik aku kene denggi nih,aku kene kemas n basuh rumah lepas orng jab.kesihatan sembor asap putih yg sangat tidak sihat itu..satu rumah kene basuh..pinggan mangkok....lantai..kusi...meje...periuk belange.....cawan mawan..sume la..penat gle..heeee.....so pastu adik aku kuar spita setelah 4 ari rido berkelambu di spital, aku pon jadi cam matipucuk nak mengblog...hweee....skang ni kirenye aku da cube nk menghidupkan pucuk aku yg da ken layu..hihihi..sa kengkawwan,jagelah kebersihan rumah anda..jgn smpy kene denggi....

No comments: