Saturday, July 4, 2009

dedikasi kepade OP

TAG 1
Bekas kekasih saya adalah :
adakah ianya sebuah tupperware???
Saya sedang mendengar :
lawak king yg da kali kesaploh ma bro tengok
Mungkin saya patut :
berhenti men tenet n stat wat thesis balik
Saya suka :
men tenet smbl mkn cendol

Sahabat-sahabat baik saya :
suke karok n melalak tak kire mase dan waktu

Saya tak paham :
add math n fizik tyme skola2

Saya kehilangan :
kekasih....

Ramai yang berkata :
aku kelihatan muda dari usia sebenarku...

Makna nama saya :
air zam2..sal gelak? ingat aku tipu! g r cek kalo x caye!!!

Cinta itu adalah :
l.o.v.e

Di suatu tempat, seseorang sedang :
korek idunk pastu makan

Saya akan cuba :
tai ikot kelakuan seseorang di atas

Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever...

Telefon bimbit saya :
dibeli setelah mendapat wang survei kat kotaraye

Bila saya terjaga dari tidur :
saye tido lagi..pastu terjage n saye tido lagi sampai lebam

Saya paling meluat apabila :
adeORANGtakKENANGbudi <- adakah ini tertuju kepada sesape?

Pesta/Parti adalah :
bile sume org pakai baju seksi atau bikini sambil menari2 ,macam monyet

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
nemo



Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
peringkat ketige dimana saye berubah dari kepompong kepada seekor rerame yg chantek

Hari ini :
aku xmndi2 lg walaupon jam da pukul 330 ptg

Malam ini saya akan :
teros bermain intenet

Esok pula saya akan :
men tenet lg

Saya betul-betul inginkan :
abis belajar sem ini juge..xmo xtent lg sem depan..saya mo grade segera!

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
nape sepit rambot xde

Pusat membeli-belah atau arked permainan :
tempat group karok dis sem bertape menghabiskan ijazah tertangguh
Makanan Barat atau Jepun :
chikin chop atau sushi

Bilik yang terang atau gelap:
bergantung kepada penggunaan lampu dan pencahayaan..jika banyak lampu terang, jika xdibuke lampu, gelap

Makanan segera adalah :
yg bole siap within 2 minutes

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? :
mak masak pe ari ni




TAG 2
Apakah perasaan anda sekarang? :
panas cz xmandi lg ari ni
Saya nak makan? :
asam laksa kat old town
Saya tak suka? :
kentot sendiri yg bunyik slow n cirit kerna saye sendiri pon xtahan dgn bau bauannye
Impian saya? :
GRAD SEM NI JUE
Haiwan yang saya tak suka? :
sume
Saya harapkan? :
lepas abis blaja tros dapat keje n bagi mak bapak bannge dengan saye
Jika boleh putarkan masa? :
nk try idop tyme zaman p ramlee..kot2 leh ngorat p ramlee spy skrg saye telah bergelar puan sri
Saya pada 10 tahun akan datang? :
masih memikirkan samada saya patot kawen atau tunggu..........
Handphone saya adalah sebuah? :
menatangkaleritam yg berbunyi bile ditekan atau tetibe berbunyi bile ada orang rindukan saye...
Saya pernah bercinta sebanyak? :
saye pilih pernah
Kawan-kawan saya? :
suke karok n kua sopping
Pernah dikhianati? :
fwen 4 benefit..ayat yg wa xleh lupe
Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda? :
mak wa sll pesan, kawan ngan org pandai, t kite pon jd pandai...jgn kawan ngan org jahat cz t kite pon jd jahat...so..pengkhianat adalah org yg jahat n saye seorg ank yg sangat mendengat kate2 orang tue saye..

No comments: