Sunday, July 5, 2009

ini pule untuk apai..sape kate aku xmo wat!


Link/Ceritakan kembali siapa yang telah memberikan award ini kepada anda.

ni first tyme dak pompuan neh tag aku..ntah pe mimpi basah malam tadi tetibe nk tag akuu...yewhh...penatnye nk recall blek sal dak yg telah mengajar aku bende2 yg hanya orang dewase aje yg taw..die gak org pertame yg mencipta fantasi *** aku waima aku xpenah sekali pon terbayang kan menatangalahtu tapi die suke suki create satu fantasi..kalau tak kerane pompuan ini, otak aku masih suci dan mulus..kikikiki...kepade budak ni juge,selamat bekerje pada minggu depan yakni merangkap esok..

Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta /hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya

1. sangat mendengar kate2 orang tuenye..tidak kire ape pantang larang yg dikenakan pasti menurutinye tanpa banyak bantahan
2.suke karok tapi suke salah lirik..kirenye kalo aku nyanyi betol tu mmg seantero kawan2 aku kagom
3. Ssaya pernah menjalani kehidupan sebagai budak gemok tatkala peringkat akil baligh menjelma

4. sangat suke window sopping tapi xbeli pon kerna diriku tidak mampu..so,de sesape yg nk sponsor
5.seperti nobita yg suke tido tak kire di mana dan bile

6. telah menjalani kehidupan sebagai mak joyah setelah berkenalan dengna nana n nini..orang yg namanya banyak n memang terbukti kejoyahannya
7. saya pantang dikhianati..sekali kene khianat sampai bebile aku hengat.sangat pendendam

8. saya cepat marah dan lambat nk sejuk...kirenya panas la juge barannye

9.
suke makan makanan pantai timur seperti laksam dan makanan berkuah...
10. sangat sayangkan kawan2 nyer kerna kawan2 adalah seperti tangan kanan ku..perghhhh!!!!

Aku nak tag nana je cz nana je yg tak wat lagi!

4 comments:

Pya said...

weh lesung.. ble nak balik u???

Pya said...

:i:

Pya said...

eh silap
:j:

echong uchan said...

eh phia..adakah anda sudah mengalam masalah alzheimer? bukankah baru sebentar tadi kita bertemu.siap tido 1 bilik!