Thursday, July 16, 2009

bushan

aRRgggGGGgghhHHHhhhhHHH...............(dalam mode menjerit)
eh bile jerit2 cam nih teringat plak tyme bulan pose 2nd year...kite reramai g menjerit kat ngan parking FKE n kompleks sukan nek kete...hahaha..samapai kene marah ngan dak2 yg dok kat kolej2 yg dkt ngan c2..kahkahkah.adakah anda masih ingat hari kejadian?


da seminggu lebey balik tapi xgerak2 agi thesis aku...xto camne start coz da lame tinggal n da lupe pe idea2 bernas aku sem lepas..so cane nak wat keje neh..bushan tol dok kat bilik..bukannye leh wat pe pon..men tenet 24/7 sampai da muak..muak2 pon terpakse arr gak ngadap coz kebosanan tahap cipan aku neh...kengkawan pon tinggal bape kerat jer coz ramai yg da dapat keje..paling xpon tanam anggur kat uma...huh..so cane aku nk menghadapi sem ini? cube korg gtau!!!! arghhh.....

aku kene gak grad sem neh..da xley xtent lg da..cian kat mak bapak sen yg kene tanggong den....chaiyok..g wat keje...( memandangkan xde mood,terpaksse r men tenet lg)

No comments: