Tuesday, December 1, 2009

setelah sekian lama

kuang2..setelah sekian lamam aku berehat dari memblog akhirnye aku nafsu aku da membuak2 balik nk memblog..keh2...bukan sebab nana da bukak blog baru o apai n op giat memblogging tapi..............ah ikot suke ati aku la nape aku nk memblogging...kah3....so akhirnye after 4 bulan dok macam orang kene buasir buat thesis yang menyakitkan hati tu, finally aku da siap n da anta pon..waima result aku xlah segempak kawan-kawan yang lain tapi xkesah arr song, jnj ko da bole blah dari UTM! ces...UTM terbilang la kunun teknologi la kunun, kalau teknologi pegi arr luaskan coverage wireless bio sampai ke lembah puaka..(tetibe beremosi bile terkenangkan UTM)...


so skang aku da start keje skali ngan lean kat klang..walaupon aku tak sempat nk berehat kat uma after anta thesis(tx op cz tolong antakan, ko dtg s.alam aku lanje ko makan) tapi atleast aku da ade keje...xyah pening2 kepale lg nk pk sal cari keje n g intebiu (tx hang lean rekemen kan aku kat c.zul)..keh3....keje ok2 je la..xde la tension seperti kawan2 len yg syik dok cite bende2 yg pelik kat tempat keje dorg cume byk keje sket berbnding ngan ***(name dirahsiakan, yg asyik merungut xde keje) hahahaaa......


xsabo nk tunggu kengkawan len masuk keje kat tempat yg same...cepatlah datang..leh meronggeng kat ofis seperti dulu2...mari2.....k la, manager L****(name dirahsiakan untuk mengelakkan aku kene tolak gaji) da pandang2 aku cz die tgh bz gle..so chiow..mo p buat keje..adios amigos

No comments: