Wednesday, April 18, 2012

the perfect palette

ini adalah sebuah website yang suka combine2 kaler untuk event apa2 sahajalah. tapi mostly orang yang nak kawen akan bukak website ni sebab nak dapatkan idea warna taman tema genting highland. aku pon suka benda alah ni. sebab dia memudahkan imaginasi kau nak mewarnakan majlis nanti. walaupon hari2 aku usha website ni warna taman tema aku tak sama pon macam dalam website ni. sebabnya campur tangan orang lain ramai sangat then redha je lah kaler ape2 pon. janji saya tawem. sumber: sini




siapa2 yang belom kawen cekidout la page ni. hati akan sentiasa teruja dengan mainan kaler2 dia. hohohoo. contohnya sekarang kaler fushia ni sangat in la konon2nya pada abad ini, so the perfect palette ni akan tru matchkan kaler ni dengan keler2 lain yang semestinya adalah the boom!


 ini santek..


 ini adalah manis sangat..


 ini marbeles


eh apai punya tema begini kan!

see mesti rambang mata tengok combination kaler2 begini. rasa nak gigit je...yang ni kaler mint and blue plak...dulu sebelum campur tangan orang2 lain aku nak buat kaler biru jugak sebab fav tukang kebun. tapi taknak blue yang blue, hahahha nak biru yang lain sikit macam aqua blue, tiffany blue, or midnight blue. tapi angan2 tu lempar je la tinggi atas pokok mat jenin. tapi kaler2 macam ni nampak ceria and soft je kan..






ungu pon cantik. sebab ungu ni kaler romantik. aku pernah berangan nak pelamin kaler purple sebab nak bagi nampak romentik.hahahhaha hormon gatal aku dah mencanak...




atau mencuba kaler2 yang berani and vibrant macam ni.





yang ni all time fav aku...tapi angan tak kesudahan....sobsssss......mau yang inimau yang ini,mau yang ini........ :'(





No comments: