Sunday, April 22, 2012

lets mengkaw2 gays!

finally dah jumpa gerai kaw2 ni kat puchong....yahoo..so next time boleh la bawak gays2 sume pegi sini sana. mari2...kat puchong ni baru bukak rasanya. tapi still kena beratur panjang tapi tak sedahsat dekat setiawangsa. aku baca and dengar2 even beratur ambik nombor pon sampai 3 jam. kat puchong ni aku sampai dalam pukul 630 cam tu la, kol b4 kol 7 aku dah dapat nombor. beratur tak lama pon dalam 15/20 min je kot. nombor aku 33 tapi masa aku dah amek nombor tu ingat nak tunggu je tapi bila duduk tunggu tu dengar brader tu panggil nombor sepuluh. terus berkeputusan balik rumah mandi and maghrib dulu. oh masa ni pegi rumah mak sedara nik kat puchong utama. petang tu dorang berkira2 nak minum petang tapi semua kedai goreng pisang and kuih muih tutup awal so laju2 aku suggest cari burger kaw2. dorang pon tak tahu kat mana gerai ni tapi pusing2 jumpa la jugak.rupanya kat belakang rumah dorang je tapi tak perasan sebab foodcourt lokas makana tu baru je bukak.



masa ni baru pukul 630 camtu la tapi orang dah beratur panjang. and line beratur ni tak putus2. sentiasa ada orang yang menokok tambah line ni. tapi kat sini sekejap je la beratur nya tak adalah sampai 3 jam...jom layan burger kaw2......


ni burgernya. tapi hasrus diingatkan. the cheapest pon reganya rm 7.50. tu yang basic je. yang ni aku amek yang highspec punye burger. apentah name die, cheesy beaconizer kot rm11.50. hahhahahahhahahhahhahahaha mahal untuk street burger stall tapi rasa dia ok lah. 7 out of 10. tengok cheese sause dia perghhhh memang tak kedekut la die letak. macam tak berbaloi pon ada jugak sebenarnya sebab dengan rm11.50 ko dah boleh makan nasi putih, tomyam campur, sayur kailan ikan masin and air tembikai dekat restoran makanan thai. gambar ni adalah burger yang telah di potong 2. yang lagi separuh dah selamat masuk perut aku.




ni la penangan kaw2. kaw2 di perut, kaw2 di poket dan tidak lupa kaw2 di mata. muahhahah overdose beef patty...


yok kawan2 set time kita pegi serang lagi...

No comments: