Thursday, January 5, 2012

get a rum guys

semalam aku lepak dengan tukang kebun sebab teman die pegi main futsal. aku semangat nak ikot sebab sementara dia dok menendang2 benda bulat bergolek2 tu aku boleh rogol bb baru dia puas2. oh bukan bb yang mahal pon, murah aje. regenya cuma RM500 aje. tapi dah kena tipu dengan cina jual phone tu sampai merayu2 ktorang suruh upgrade jugak menatang ape ntah tu so tukang kebun cair terus. padahal cina tu tak hensem pon, tak sexy pon, xde bibir macam anak rohana jalil pon tapi cair jugak dengan bujuk rayu si tukang jual tepon tu. ni aku konpius ni tulen ke idak tukang kebun ni...tambah tolak dapat 610 sebab dia bagi memory card 4G dengan lifetime antivirus. aku rasa tu sume pendustaan semata2 sebab memory card xde la mahal mana pon, tapi si tukang jual tu cakap regenya sampai 179. huh, external harddisk pon 1G baru 50sen. n lifetime anvirus tu konon2 nya 150 kot. campur semua dalam 7++. aku dah buat muka ketat tak nak si tukang jual turunkan harga berdebuk2 sampai 610. tu aku cakap taknak jugak tapi tukang kebun cakap xpela.terus bayar. aku macam blerggghhhh wateva la duit ko kan....... mentang2 dapat bonus krismes. jelesnya dengan gomen asek dapat bonus aje..huhuhuu....bos bila nak bagi bonus????

so semalam sempat test berBBM dengan skandal tak berapa gelap. seronok jugak. macam YM. niat berkobar2 jugak nak beli BB tapi RMnya mana nak dapat ntah.. nak tukar phone dengan tukang kebun dia tu kedekut yang amat. dia dah subscribe tenet seminggu, aku nak tukar phone sehari pon tak bagi.menci menci menci. so lepas tukang kebun men futsal dia anta aku balik umah n b4 tu ktorang lepas la dekat tasik seks 7. ada pondok ala2 gazebo zaman kamikaze jepun dulu2. ada 3 couple termasuk aku n 1 family lepak2 kat situ. family tu bawak anak2 dia main gelongsor bagai2, ada 1 couple tengah makan, ada satu couple tengah minum air teh bunga sambil main BB dan berchat dengan kekasih kurang gelap dan ada satu couple tengah berpeluk2an.. what the fuck berpelukan di khalayak ramai..sampai brader yang makan nasi tu tak lalu nak makan, asyik jeling2 je..memang la kawasan tu gelap sikit sebab kurang lampu (ye marah la aku sebab lepak tempat kurang pencahayaan) tapi toksah la buat aksi muntah darah kat situ. selang 2-3 minit pakcik tu bawak famili dia balik, malu kot dengan aksi budak hingusan (kompem budak UITM) sebab cite pasal PTPTN. duduk pon berpeluk2 an, tangan si jantan dok kat perut awek ala2 nak pose mase kawen tu..huh, hello guys, get a room please. berbulu mata aku. selang beberapa minit ktorg pulak blah sebab sakit mata and dah berbakul2 menyumpah.


ala2 macam ni tapi versi duduk. mual bukan.


BB selain dari tenet apa lagi yang boleh dibuat? ada application macam android market tak? ada apa2 application free yang best tak? yang ni tukang kebun suruh tanya sebab dia malu nak tanya dekat kawan dia. apeedaaah! tapi BB ni macam tak best je buat main game and amek gambar. oh beli yang murah pasti lah camera cabok je. tapi best sebab boleh main tenet 24/7. tukang kebun tunggu aku bawak rumah pon sempat lagi dok ketik2 butang BB. so sekarang turun lambat sket pon dia dah tak banyak bunyik. kalau tak kalah mak aku bebelnya.. yayang, jom la beli. ko kan duit tengah bertimbun sekarang. sebelum dia tetiba lesap tak tahu buat apa dengan duit tu, jom beli BB yang murah2.. beli yang 500 je la jom. tetibe semangat sebab cambest je boleh men tenet selalu. hahahhaha....internetfreak.

3 comments:

bass's mistress said...

duit tgh bertimbun celah mana? sudah diguna la dodol~ tggl sikit je simpan utk ade org tu nk kawen~
nnt pecah tabung ko, ade 400 kan? doa2 la tade pncurik baca komen ni hahaha! pastu aku tmbh 50 hengget. nana pon tmbh 50 hengget. haaaa dah dpt seketul bb! XD

yg ikhlas,
yayan

apaiyapalot! said...

song! beli lahh. utk corporate look, bb seswaiiii. byk la apps die. aku prefer bb sbb data plan die cheaper.cm mxs, monthly br rm20, and leh gune sume include downloading etc unlimited.cume gune youtube je byr kot. jom lahhhh! celcom pun same murah.pki prepaid pn murah.if android/iphone mhl je bln2 nak subscribe.

echong uchan said...

duitttttt...saobsss~~~