Monday, December 14, 2009

sesuatu yg telah hilang

bile orang asek tanye bende yg same byk2 kali...
bile orang asek tak paham dan tanya lagi....
bile orang ilang ingatan dan bertanya lagi perkara yang sama....
bile orang tak berhenti bertanya..
~~~~~~~



kadang2 bile orang asek tanye.tanye dan tanye
buat saye teringat....
kat die............
tetibe saye rase rindu dekat die...........
dan saye asek teringat lagi...
teringat......
teringat sampai.............



dan saye rase sedih.... saye je ke kat dunie ni yg rse sedih macam ni???? nape saye rase sedih?? nape???


xpe song....moge tuhan akan temukan ko dgn ............
jgn riso, setiap ujian tuhan pasti ade ganjarannye.....
igt, tuhan lg tahu ape yg kite xtahu...
semoge saye juge akan gembire 1 hari nanti!



7 comments:

- said...

song...ni dah entri leb ko bt ni. t bos ko mrh ni haha.

song rilex...mcm mak ak kate kt akak ak yg despewet tuh "takyah fikir sgt..skjp lg je dia dtg".

echong uchan said...

hoohoh..aku xpk tp teringat arr...huhuhu
yeyye...saye xkan jadi seperti akak awak sbb sye xde ank murid..kah2..perlu ke aku becinta nganbos??
yewewwwwww! xmo!

- said...

tapi ko mungkin becinta ngan dak praktikal...aiyo.

bos xpe...

echong uchan said...

uuUuuuUuu~UUUUUU~~~~~
xsabonye menunggu tika dan saat itu!
yok, mari kite karok~

apaiyapalot! said...

kikikiki (lupe ape nk komen td)

liyana said...

oh cik lesong.. jgn la dikau bermuram durja n bersedih..
die xmuncul lg... tggu je.. one day die dtg laa...
smntare 2 meh cni aku jd couple ko ye??? hahaha

bass's mistress said...

ahahah! song...song...
sabar la...
part tny bnyk2 kali tu da nk nipis tlinga aku mndengarnye dr bln 6 aritu...
part mnanti sesorg tu...
aku teman ko tggu eh...ok?
aku pon xde sape agi ni...hehe XD
-lyan cantek pakai kasut tggi-