Wednesday, June 3, 2009

ma sis performed at IMU convocation

yew...da lme melupekan aktiviti ku yg xbpe nk meriah neh....hikhikhik....mggu lalu(pewh skema gle hayat2 cinte aku) aku g lew teman sis aku yg ke3 g kl cz die nk mek sijil program hijau(ala program khazanah yg c yeop n rakan2 nk mengejoin itu) so sementare die g mek sijil bersame kawan2 die,aku pon g lew lepak umah sis aku...dr pekeliling aku nek monorail n putra cam nk tercabot kepale hotak aku..mne taknye da lew smpy kol 530ptg kat pekelilingn(time puncak tuh) owg sume berpusu2 nk blek umah aku pon menyebukkan diri gak nek tren...cam2 bau de..nsb bek negare kite neh negare islam so xde la bau arak kat dlm tren cam kat korea o japan (ni ma sis yg ckp,tren kt korea bau busuk cz bau air HARAM itu)hikhikhik...udoh lew ramai org aku nek monorail dr titiwangse ke kl sentral(station 1st ke station last) pastu mek putra dt kl sentral ke kelana jaya(pon dr station 1st ke station last) korg bygkan bpe lme n betape peninnye aku..

ma sis ke2 mek aku kat syesen kelana jaya..owait rr pastu ktorg g mkn!ok lew...ma sis ckp sok aku kne teman die wat show(bukan show nyanyi yeer..ma sis nye sore cam itik nk mnggatal so xde maknye nk wat show nyanyi..show gamelan lew....ala yg ala2 muzik tadisional tuh) so aku ngangguk jew la..itot jew muntot ma sis yg leh tahan mantapnye (tp aku nye lg mntap..hikhikhik)....

so ni lah pic ma sis n benda alah dpn die tu nmenye bonang...xto la npe nmenye bonang..cre men die ketok sesuke rase..hahaha..mne lew aku to..aku xmen bende alah tuh...orang lme tol ma sis neh...sggh berkaliber cam rimau bintang plak aku nengok minah ni sorg...hahahaha....

aku plak dok kat sobolah ma sis dr awal smpy bes dorg men..cam org xbpe nk cedik pon de lagak aku tuh..hikhik..men taknye dok xwat pape tp org sebelah menyebelah kan men sakan n beria ketok2 bende alah tu..hahaha...nsb bek bnd convo 2 start kol 845 bes kol 1010 jew..so xde r lme no aku jd org krg cedik...hahaha..bes show ktorg mkn free..perghh hebat gle arr IMU nye convo..mkn cam kt hotel..sggh besh!!!lepas tu ktorg g mek cousin ktorg yakni nme panggilannye sa n kawan die g jengjalan...cousin aku ni br msk asasi uia..ala2 cam metrik lew...die br bes orentasi bangang n tros ma sis ajak die g jengjalan..so kami p la times square..

aku hengat nk sambar beg merangkap slingbag + suar kelabutp sedeynye ngak ada ketemunya...cian sggh aku...4 jam berjalan tp xde berjumpe yg berkenan so xbli lew beg n sua cme bli 1 tshirt rege 10hengget..2 pon sbb cian kt ma sis yg berie carikan aku tshirt so aku pon bli r gak..hahaha....dlm kol 4 lebey ktorg pon pulang n sebelum smpy umah sggh pekeliling sat gbli tiket blek umah sok...igt nk blek lmbt lg tp memandangkan ma sis no 3 de interview keje ri senin terpaselah blek sok...ni la ma sis ke2..umo da 28 tp pangai cam 8taun la!!!hikhikhik...songle n available..so sesape yg nk pasangkan sis aku ngan abg anda amat dialu2kan..hahahaha..(tau dek ma sis kne penyek idong aku t kang)

2 je lew cite lawatan 3 hari 1 mlm..hahah...c ya!

No comments: