Thursday, June 4, 2009

ma sis kene risik (bukan polis perisik dtg merisik) tp ni merisik bole bawak kawen dowh!!!

hikhikhik..malu nk cite tp ni cite betol..xtipu nye...berani kerat bulu ketiak arr if aku tipu...ni kes sirius..ma sis no3 kne risik..yg kiciwa sedikit tuh,nape bukan sis aku no2 kne risik,nape no3???? NAPE????bukan aku nk menolak takdir tp pttnye ma sis no3 2 kne r berator..bg arr no2 lepas lu br r turn die...xde r nk langkah bendol waima batang kayu buruk kat utan sekalipon..huahuahua...aku ni kan jahat sket so aku g arr hasut yg no2 mintak yg bukan2..bak kte org alang2 menyeluk pekasam bio smpai ke pangkal lengan..ni bukan takat pangkal lengan lg da,siap ngan kaki-kaki sume da masuk skali..haha..aku soh ma sis no2 miintak serba satu...ahaks..berdiri ke duduk yg lg mahal?ntah lew tp aku soh die mntk yg plg mahal..hohoho..padan no3..gatal nkkawen eh....ni la gambo sis aku no3..nmpk x cencen kt jari cam jantan 2,2 tandenye mmg da xlame..mmg da xlame nk kawen da~~~~

tp xleh slah kan no3 gak cz da jodo nk wat camne kan?time jerk lew..tp yg tambah kiciwa 2 cz die ni da r xde keje tetap lg..so ape maknenye 2??? LU PK LA SENDIRI (pinjam tagline nabil)..meh cni aku gtau pe maknenye...maknenye sume belanje bapak wa merangkap tokey jual kandang 'eherm eherm' la yg kne tanggung die kawen..byk cantek mke die..cian bapak aku..da r nk kne tanggung ank die yg kne extent sem ni lg,ank nk kawen pon die kne tanggung gak..bapak2..nape la ko jd bapak,kan da byk kne tanggung anak-anaknye...herm....2 la tanggungjawab jd bapak..spe kate jd bapak senang?try r jd bapak jap meh tgk senang xsenang!(emo sggh bete hari ini)



sobona eh..ari ahad malam ma famili yakni bapak,mak,abang,ma sis no3 n me pg merisik 1 anak dare ni buat ma bro(older one la)..hahah...krenye ma bro pon menggatal nk kawen tp aku xde kesah mne pon cz ma bro ni umo pon da 28 taun neh..awexs die plak awexs tyme skola dolu2 zaman renaje riang ria ribena..so mak bapak den mmg berkenan sgt dorg kawen cpt2..then ri selase plak famili belah laki ma sis no 2 plak dtg risik...hajat bapak aku bio wat sekali..so xde la byk ngat belanje..letih pon sekali harung jerk!..tarikhnye xkompem lg cz nk kne bincang ngn 3 famili..tp rsenye bulan 12 kot..bese la..musim cuti kan tyme cuti skola..haha..(OH NO!!!!aku akan dapat ipar cane neh..ptt ke aku wat dingin(COOL) o nk wat cane neh..aku seram)

No comments: