Wednesday, September 5, 2012

ini adalah entry sedikit annoying..mungkin banyak annoying kat sape2 yang setepek kene kat muka. tapi lately banyak gile aku baca benda2 mengarut ni. mungkin benda2 ni adalah motivasi or perangsang tapi bagi aku korang ni loser kot. kalau ye pon single tak perlu lah mention and berdoa lah tuhan temukan jodoh...eh apesal aku emo ntah. sebab ada 2-3 kawan aku suka post2 benda macam ni banyak2 kat FB.so aku ada sedikit terganggu dengan status macam tu..

contohya:


7 fakta SINGLE ITU BESt:

1. Nak keluar dengan kawan2 lelaki/perempuan bebas2. Nak mesej/call dengan kawan2 lelaki/perempuan takde limit3. Tak perlu nak fikir pasal orang lain4. Tak akan mengalami masalah gaduh dengan bf/gf...4. Mendapat tidur yang secukupnye
5. Telinga tak sakit dengar bebelan
6. Duit boleh simpan, takde nye nak topup untuk kapel ke, belikan hadiah ke kan
7. Single is simple,Double is trouble




ada bayak lagi tapi aku malas nak stalk.

huh, aku pompuan emo.

bye

2 comments:

Anonymous said...

Ok fine... Aku loser. Coz aku pernah post statement ni.

echong uchan said...

oh sori la sesape yg terasa. kalau dah sehari 3-4 post memang tak terlayan la kat wall aku..