Thursday, March 1, 2012

tarikh kawen saya tinggal puluh2 hari sahaja lagi. saya tidak banyak duit untuk dileburkan dan dilemparkan sesuka hati saya. kasut saya yang dah koyak tu pon dah hampir 8 bulan saya tak tukar, saya dah berkali2 berangan2 nak pegi beli seluar jeans baru sebab seluar jeans saya dah lusuh sebab saya pakai seluar itu hari hari untuk mencari duit bagi menampung hidup saya, dan dengan gaji yang tak seberapa itu saya perlu menguruskan perihal kawen saya. dengan gaji begitu saya telah menunda rancangan holiday bersama kawan2 beberapa kali, semuanya sebab saya nak pastikan duit saya tak tersangkut di mana2.




jadi mengapa kamu sesuka hati buat kami begini. kenapa pada waktu begini kamu datang dengan pelbagai2  masalah. padahal kamu ada tempat bergantung yang lebih kukuh dari kami. padahal kamu tahu kami sangat2 memerlukan wang sekarang, kenapa kami? yang kat sana gaji lebih beriban, bukan kami kedekut tapi kami memang tak cukup nak bagi kamu sebegitu. dah yang paling saya tidak suka adalah kenapa kami perlu bersusah payah demi orang yang tidak pernah tahu bersyukur itu....saya tau tukang kebun sangat rasa bersalah dan takot kalau tidak membantu, tapi tolong paham situasi kami boleh????




nak postpone kawen bole?

2 comments:

Anonymous said...

saya seperti boleh teka permasalahan kamu ini... if mau lepak2 dan borak2 roger saya ye...


org shah alam yg baru

Anonymous said...

udah..hehehhe.....