Tuesday, March 6, 2012

attention seeker! boo~~~~~

sume org tau, eh tak sume la yang tau sorang atau 2 saje sebab aku lupa aku cite kat siapa benda ni. tapi aku sangat benci, meluat, annoying dengan b**** a*** i*** aku. dia ni boleh dikategorikan sebagai attention seeker. meluat aku, jap lagi aku nak block dia lah..dah tak tahan nak baca macam2 macam ko tu bagus sangat, padahal hidup ko tak habis2 menyusahkan orang saje...





ada baaanyakkkkkkkkkkkkk lagi post2 dia yang annoying meluat rasa macam pang laju2 kat muka dia. huh, macam mana aku nak hidup dengan menghadap dia ni sampai mati!

2 comments:

- said...

putar halimmmmm!!!

saya nak hurup vokal A. keting3 (sbb ade 3 hurup A)

vokal I. keting!

konsonan K. keting2 (sbb ade 2)

konsonan L. keting!

konsonan P. keting!

konsonan R. keting!

konsonan D. keting!

bAKAL aDIK iPAR.

yesssss!!!!!!! (menang sebuah kereta)

echong uchan said...

tahniah, sila tuntut kereta anda di proton berhampiran. sila bawa salinan ic, slip gaji 3 bulan, dan penyata bank!