Tuesday, April 26, 2011

bertukar IJAU


sangat sungguh terlampau panas sejak kebelakangan ni.pastu sungguh tiada tuah ble berkaitan dengan cuaca2 ni.ble dok ofis hujan bukan men lagi, ble pegi site ke kua jumpe client ke ape2 aktiviti la yang aku kene kua ofis mesti panas membahang asmara gile.sampai rase nak jadi incredible hulk je.kua makan tak sampai setengah jam pon masok balik kete dah macam masuk sauna.


haaa tengok aku dah bertukar...larikkkk!!!!!!!


nasib tak de towel kecik je, kalau
ade mmg kompem la aku dah siap sental2 daki kat badan aku.kang jadi macam MJ plak.masuk kete itam, kua kete fullamak weh dah jadi putih laaa kalah amoi jage kedai hardware bawah ofis aku.hahahhaahaa......sbb tu badan aku maintain je sbb ari2 kot masuk sauna tak yah bayar.cume kne tanggung duit minyak la kan....jadinye sekarang kene la rajin2 pakai losen sapu pap pap pap kat seluruh badan.haaa sape nk sponsor aku mandi lulur sile angkat tangan.lepas ni kalau balik kuantan tak dek la bapak dok carik2 mane la anak aku ni haa tak sampai2 lagi.tadi cakap dah dekat dah <----ini adalah dialog biasa apak aku.padahal aku dok berdiri depan die je.sob sob sobsss...





No comments: