Wednesday, April 27, 2011

aku telah berubah

"mama ingat min da kurus dah, tapi ble tengok zam, zam lagi kurus dari min"

"zam tak suke makan eh, same la macam kawan kakyong, die makan ble die rase nk makan je"

" u sakit ke? kenape muke pucat badan kurus.kasi sini u punye tangan"

"mana pegi kawan awak yg kurus tu"


ni sume reaksi2 org sekeliling ble dorg tengok aku.kurus sangat ke aku ni?
aku rase aku tak de la kurus sangat pon.besa2 je..cume kalau nk bandingkan badan montok aku zaman belajar ngan zaman udoh berkerjaye ni kompem la len makcik-makcik oiiii....gajah pon kalau soh die angkot balak tiap2 ari pon bole badan slim.tak yah dah say time kasih tummycream eh ke tummytrim ek?



tak de la aku nk cakap badan aku cam gajah dulu, cume ble gajah tu diconvertkan kepada alam manusia aku ni kire baby gajah la.....ok la ngaku la dulu aku m
mg budak domok...berat aku penah cecah 57 mase aku form 3.aku masok TIKL berat aku dalam 50 sumthing.kirenye da kurus sket..yang peliknye badan aku kalau die nak nek , macam kne pam pam je...naik tak turun2.tapi kalau die dah start turun tu, turun je susah nak nek? eh yeke susah? abis tu yang aku jage makan b4 this tu hape kan.ok la berat aku maintain je kalau aku tak diet.



persoalannye sekarang, bukan sekarang je la...dah berkarang2 pon aku mmg suke makan.kadang2 aku makan mengalahkan gajah nak putus haid.nafsu aku datang membuak2, eyp2 bukan nafsu tu, yang tu kne tggu kawen. ni nafsu makan hokeh.ble tghari je mule la nk pk makan ape.kejap nk makan ikan bakar, pastu nk mcd, pastu try bekfes kfc, pastu nk kek lagi dan stimbot.seb bek da lepas hajat nk mkn stimbot.jd nye kawan2 saye ni mmg budak byk makan.ni haaa buktinye




sekarang baru sume org nk angguk2 kepale dah ngaku kan aku mmg mkn byk.lean pon dah berkali2 ulang aksi gelen2 kepale ble tgk aku makan.tapi ~~~~~~~~~~~~~~ jeng jeng jeng aku ade rahsie untuk kekal langsing tanpe perlu menggunakan duit dan produk kelansingan yang menipu di pasaran....ni tak yah bayar, aku bg free je rahsie aku ni.scroll je la kat bawah kalau nk tau!


1 comment:

bass's mistress said...

aku nk bina tangga 5 tingkat kat umah aku jugak lah!