Friday, September 24, 2010

seperti mau menjerit

takt tau ape yang tak kene.macam2 tak kene.idong gatai2 lelangit pon gatai2 eh macam tau2 je aku tengah menggatal abes satu badan aku pon naik gatal.adoyai.tp siyes 2 3 menjak ni asek dok tak sedap badan hati dan minda je.ni pon sambil type sambil lap air idong.yewwww geli gile la mesti air idong da terlekat2 kat keyboard.uuueewww...tu baru tsunami bab masalah kesihatan.bole amek ubat je tok sihat balik*tu pon kalau nk la, kalau taknak buat bodo je lelame sihat la kan*

masalah kedua masalah minda.penat bekerje.oh ni la punca sebenarnye kenape aku asek sakit2.aku tak terpikir plak sebelum ni,mase tengah type baru aku terpikir.sbb keje la aku asek jatuh sakit je.mane taknye cube bayangkan, pegi meeting ngan client kat kawasan kilang mane ntah yg berhabuk2 tambah ngan bau-bauan yagn menyentuh lobang idong siap backgroung macam kat india n indon.pastu hujan plak, terpakse lari2 mak *ganti lari2 anak* masuk opis client.lagi dasat kuar je opis client, aik, da panas balik.so dipendekkan cite hujan panas hujan panas, dah aku demam.ok, da dapat punca masalah kesihatan.lepas ni soh client datang opis meeting.huahuahuahua

dah tu je la kot.masalah hati lagi parah.sedih dan awan yang terpilu sehingge menitik air idong aku.sob sob sob.masalah hati yang tak tau macam mane nk selesaikan,sabar song.sabar.ade tu nanti tuhan tunjukkan jalan.ye, baiklah si suara hati, saye akan bersabar.

ok setelah ditambah dan tolak masalah2 tersebut jadi saye membuat keputusan untuk menjerit.tp masalah yg paling dasat mase aku nk jerit.dan2 aku nk jerit amma depan uma da potong line.die da jerit dulu, sampai anak tekak aku pon surrender dengar amma tu jerit.cesss, potong line btol la amma ni,so terpakse carik solusen len nk lepaskan dendam berahi eh bukan dendam kesumat eh bukan jugak.lepaskan amarah dan dendaman perasaan.uh.setelah berkire2 dgn sempoa jln terbaik marilah berretail therapy.kawan2 ayo kite menuju tempat soping. marila hiburkan hati aku yang lara kesepian ni.

3 comments:

Anonymous said...

mung toksahlah nok sedih sgt..
Lg 2mgu mung mari cni k..retail theraphy!

echong uchan said...

aahahhaha.cop nk teke sape ni.hurmm kedengaran seperti org yg bermimpi kete kne tabrak!

apai said...

sumpah bukan aku song.mst ko bajet anon tu aku.cis.aku haruslah menyertai name.