Tuesday, September 28, 2010

kirip kirip kirip kanan kirip

shuh2..tap tap.haaaa.kan dah kene.len kali nk landing tgk la tempat dulu.ok suda abis kerjaan menghalau nyamuk.mari kembali menyibukkan jejari runcing ni.aik asal banyak noo nyamuk malam ni.penat tangan aku nk tampo nyamuk n type pada masa yang sama.td baru je ade org kesihatan dok fogging tp xde kesan pon.byk je cipataan tuhan ni dok nyanyi2 kat telinge aku.bajet aku tak dengar la tu sampai dok nyanyi kat tepi tinge aku.yang aku paling tak tahan, kan main eksen lagi die landing kat dahi aku.aiyark.mmg nk kne ajar ini binatang.siap ko nnt aku beli fumakilla.padan mke ko.hahahhahahahha

ok kembali kepada alam maya eh alam nyata.dulu janji 3 bulan je paling lame.mule2 rase lame sampai ari2 tengok kalender n jam dengan harapan yang bodoh mase akan cuak ngan pandangan tajam aku n akan pusing laju2 jarum tu.tapi aku salah.same je.jam ni memang xde perasaan.aku dah anta surat ugutan dan kate2 yang kurang sedap di dengar pon still same je die pusing2.memang tak makan saman apatah lagi rasuah.memang patut dibanggakan sebab jam tak makan rasuah.ko bagi 1trillion pon die akan buat dek je ngan tawaran tu.kurang asam nye jam.huh.tapi ble da lame2 tengok jam sejam sekali je.nk pastikan btol2 bateri jam ade lagi,takot nnt tetibe bateri kong so terase la lambat mase berlalu.

tup2 alih2 dah tige bulan berlalu.hoorey.suke2.hepi gile sampai dok terloncat2 atas toto yang keras ni.lompat cam org gile lepas tu sendiri urut kaki sbb sakit melompat.tehee.kat kepale hotak yang dah lame tak bercuci.mmg kotor gile kepale hotak ni aku dah plan macam2.nk buat macam2.nk cite macam2.nk dengar macam2.nk makan macam2.nk soping macam2.nk tgk muvi macam2.nk macam2 lagi bersame2.siap buat jadual lagi.siap hari satu macam yang aku nk buat bersame.contohnye pegi makan same.esok plak tengok muvi magika same.hooyeah.best2.sampai meleleh air liur imagine nk bermacam2 bersame.pastu dengan hepinye jugak cite sama amak apak dan adek beradik tempoh berkabung tiga bulan da abis.b4 this asek kne nganjeng eh ke ngayam.ah lantak lah pape pon.kne nganjing sbb asek buat mke sedih ble tgk org len kua dating.sob sob sob.saye mau jugak berdentiman.tp memandangkan tempoh berkabung sudah abis, saye bole buat muke hepi selalu.

sreeeetttttttttttttttttttttttttttttttttttt....."sampai ati u" tet, off henpon.hampe.hampe.hampe.hampe.hampe.hampe.hampe.hampe.hampe.hampe.penipu.penipu.penipu.penipu.penipu.penipu.penipu.penipu.penipu.penipu.penipu.penipu.
sangat tak suke orang menipu.terus amek jadual bermacam2 tadi renyuk goncang makan eh salah renyuk2 tros masok plastik sampah kaler itam tros campak je plastik itam kat bawah dari tingkat lima.lagi bengang amek lighter tros nyalekan api bakar jadual tu.menci.menci.menci.love u love u love u eh silap hate u hate u hate u hate u hate u.terpakse berkabung lagi 3 bulan.tros anganku musnah.jadi kesimpulannye tempoh jande saye belum berakhir.kontrak dipanjangkan lagi 3 bulan.love eh silap lagi hate u tukang kebun.suke bagi harapan palsu.

2 comments:

liyana said...

alololo.. sabo ye jan(jande) meh kawan ngan aku si jande berhias.. hahaha

echong uchan said...

oh igt kan kite dah lame berkawan.rupe2 nye baru nk berkwan eh.hye kawan baru, name saye JS.jande santek.kah4