Wednesday, June 30, 2010

maaf op, da berzaman *zaman berzaman teguh ikatan* baru buat tag ko..

[1] Siapakah diri anda di rumah?
pasti lah anak yang baik..anggok kepale tnde setuju...
[2] Siapakah diri anda disamping rakan?
rakin yg tinggi sket dari op rendah sket dari apai rendah sederhana byk dari nana n tumi n rendah byk ngan lean!
[3] 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
1-nk berkhidmat utk negara *keje gomen...keje gomen...keje gomen...keje gomen...keje gomen...*
2-duit bersepah2 dlm bank haruslah tu sume aku punye
3-rumah yg tak besar tak kecik, muat2 utk aku n fmli tapi haruslah dilengkapi swimming pool, mini garden bilik teater library dan bilik karok juge bilik tido sorg satu
4-saye mau membahagiakan mak ayah saye, walaupon skrg dorg dah bahagie sbb ade anak yg dgr cakap cam aku tp haruslah lebih membahagiekan mereke lagi sehingge akhir hayat aku la kan
5- saye juge mau kawen dgn tukang kebun saye...urmmm ade anak???? haruslah kan..

[4] Siapakah nama pasangan anda?
tukang kebun saya *name dirahsiekan atas sebab2 peribadi*

[5] Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
1-tak byk cakap so aku boleh bebel byk2
2-sbb da lme kenal so da paham pangai sebenar masing2 senang aku nk detect kalau die menipu
3-suke makan, asal jmp je mkn sbb sll dating malam2 je tak bole buat ape2.so makan je la kan
4-tak pandai nk komen merapu2 di fb.jadi saye dan kawan2 akan buat die pening dgn komen2 merapu kami n die fed up n senang nk ngumpat die lepas tu
5-sangat cool-bile ade org ptg Q o kuang ajar die hanya cakap, ek eleh budak ni pastu diam..mgkin die bagi can kat aku praktikkan bahase2 kesat supaye lebih maju di mase akan datang
[6] Bila tarikh anda couple?
urmmm.....bole pinjam jari jap nk kire!
[7] Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
setiap org ade sejarah silam kan..urmmmm..xpe, saye dh bole terime
[8] Lagu tema cinta anda?
haruslah seperti di bawah
"cuppycake song"
You're my Honeybunch, Sugarplum
Pumpy-umpy-umpkin, You're my Sweetie Pie
You're my Cuppycake, Gumdrop
Snoogums-Boogums, You're the Apple of my Eye
And I love you so and I want you to know
That I'll always be right here
And I love to sing sweet songs to you
Because you are so dear

[9] Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
saye nk die benti hisap rokok.bole tak!
KATEKAN TAKNAK PADA ROKOK


[10] Tag 10 rakan ada yang lain
-1
-2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
-8
- 9
- 10

3 comments:

- said...

ooo...rakin tinggi sket dr ak...

ohaohaohaoaoha!

echong uchan said...
This comment has been removed by the author.
echong uchan said...

oh, saye tersilap type tp tak terslap fakta..

dem dem dem, aku kne virus mizi!