Saturday, August 28, 2010

1 malaysia

aku rase menjadi belia sekarang sangat beruntung.sbb mungkin kerajaan dah menjadi semakin maju dan kaye.juge matlamat kerajaan nak tengok anak bangse 1 malaysie semakin maju dan berwawasa. tp matlamat ni buat aku fikir byk kali patot ke tak patot kerajaan layang kan bajet negare kat sini. tapi bagi pihak aku bagos la sebab adik aku dah tak yah nk berebut laptop ngan aku everytyme aku balik uma. n aku tak yah tulis surat ugutan kat adik aku bile die main tenet kat pc uma lame2. sume da makin senang sekarang.abis tu remaje sekarang dah tak pandai nk susah2 ke?

eh aku tak cakap eh kat korg adik aku dapat netbook free dari kerajaan.caranye mdah sahaja, bayar 150 aje, ye dalam ringgit malaysia bukan US mahupon SINGDOLLAR. 150 ni untuk daftar jadi ahli 1 malaysia kot, tros dapat netbook.bagos la kot sbb nk bagi pendedahan kat budak2 pasal teknologi tp aku rse dorg dapat dengan sangat mudah n tak belajar erti susah kot.dulu aku igt lagi nk dapat kan lappy aku tu kan men aku merayu siap buat aku janji yg pointer aku takkan jatuh bagai2.tp besela kan jnj b4 dapat, da dapt ble pointer jatuh je tros salah kan uni.sistem da tukar la, silibus tak abis belajar la, lecturer bg soklan salah bagai2.siap salahkan lect tu yg aku tak tahan tu.byk tol penipuan aku ni.harharhar.

ok berbolak balik kpade lappy 1 mesia ni, time kasih je la kerajaan sbb mengeratkan ukhwah kami adik beradik.sbb ktorg dah tak yah nk berubut gne tenet lagi.diam2 aku dalam bilik apak aku men tenet kat pc apak aku, adik aku lak diam2 dok kat luar uma men tenet free.pertronas depan uma aku pnye.tp xleh masok uma nnt line putus.kte bende free kan.tp aku merindui saat2 aku n adik aku Q nk men tenet, siap tarik2 rambut, buat surat ugutan lagi tu.paling tak tahan tipu adik aku konon2 kawan die dtg nk jmp die kat depan uma.oh tiade lagi moment begitu dgn lappy 1 mesia.time kasih malaysia,

No comments: