Friday, July 23, 2010

TUHAN TU MAHA ADIL

ok,sile lihat diri anda sekarang? berpuas hati? mestilah kan.kite kan makhluk ciptaan tuhan so sudah semestinye kite semua sempurna bukan.tapi...kan best kalau bapak aku kaye, mintak je kete teros dapat tak yah nk bela kasi panjang bulu ketiak pastu bile da cukup panjang cabot kasi kat brader jual kete sambel berbunyik "kecheenngg...kecheenggg,nah 10k dp kete" wah best nye.tetibe teringat leneng sebab tiru ayat die hahhaa..


jadi dengan makanya, mari kite berpatah balik kepada tajok entri tuhan tu maha adil. so aku da tau kenape aku tak kaye sebab aku ade famili yang sangat best. bapak aku suke aku berdiri kat kaki sendiri *tak leh pinjam2 kaki org len kasi diri tegak ok* so dengan sendirinye kene simpan duit sendiri buat bayar duit muke kete... ade mak yg sangat sporting, siap soh aku benti keje n blaja balik bidang yg aku suke cam amek2 gambar ke event management ke..best kan course2 tu apesal la dulu tak terpikir nk amek course tu.haih, bak kate ayah said, kite memang dah ditakdirkan jadi planner bukan! *ni pon tiru ayat sim bukan* ade kakak2 yg tak sayang nak layang duit kat aku, abang yang sengal yang suke buat aku mencarut geram kat die, adik2 yang sangat nakal so aku boleh asah bakat jadi mak yang garang so nanti anak2 aku takot kat aku *eh tanak la jadi mak garang, nk jadi mak macam mak aku, sporting n caring, love u mak*


ade orang lahir dengan harte melipah ruah *UuuUU melimpah2 macam air* tapi hidop tak senang pon.contohnye bapaknye buat hal ke, maknye tak macam mak ke tak pon ade adik tapi tak rase pon macam ade adik.kasihan bukan mereke2 di dalam golongan ini. duit banyak tapi tak boleh dapat kasihsayang macam orag biase2 seperti aku ni haa yang dapat dari famili aku. bertuah bukan aku ni. terime kasih tuhan sebab lahirkan saye dalam keluarge bahgie *cam lagu nasyid kumpulan saujana yg vocalist die da jadi sutun tu* terime kasih jugak kepada amak sama apak sebab jadikan aku anak dorg..sob sob sob sungguh terharu,


ok tu je.jadi mari tepon mak ayah n cakap i love mak ayah!

No comments: