Friday, May 1, 2009

1st post

hik hik hik.....finally my 1st blog appeared....kihkihkih...terase cam mempoyokan diri tatkala ini..owang len nk berblog aku pon nk gak....sungguh kepoyoaan...4 da 1st topik ari ni adalah poyo...cz aku rse cam poyo tatkala ini...

10 reasons y aku rse aku poyo:

1-org len tulis blog aku pon nk ade gak...kan ke poyo nmenye 2
2-org len belambak2 cite nk tls bab 2 r dorg de blog,aku ni da r xbyk cite n life aku bese jer,xder yg gempak pon (sggh poyo)
3-aku wat blog ni bkn sbb minat ke hape,tp sbb bushan dok umah (lg poyo)
4-aku xnk bazirkan duit bpk aku byr tenet tp xgne,so aku wat arr blog (mmg ade ciri2 kepoyoan)
5-sje nk memeriahkan blog2 di alam maya...sje kasi blog jam(ala2 cam traffic jam rr)
6-apai da de, op da ade, pya, mira, juju, menk sume ade...aku pon nk gak (kikiki....itu pon blh la poyo gak)
7-sje nk mencapubkan blog pd org yg xwat lg...so lean 2me,ble lg...(poyo x aku?)
8-my sis soh aku watkan blog die cz die soh aku mengiklankan bisnes wat bunge telur n brg hantaran kawen,so aku xbpe reti lg nk wt bnd alah ni, so aku try2 arr dlu....my sis nye blog lepak lu, t aku da terer sket aku wat...
9-org len sume de link blog kat frenster dorg,so aku pon nk linkkan arr blog aku xde r aku jd katak bwh tempurung
10-sje try2 tyme bushan,t ble da xbushan aku wat kenduri arwah kat blog ni,,,puahahaahahaaa,,,,,

so cam ner...mmg terselah kepoyoan aku kan? aku da kte aku mmg poyo...ish tp ble cek kat kamus.........
poyo=cantik...kuangkuang...misteri!!!!!!!!!!!!!!

4 comments:

apaiyapalot! said...

aah. memang pun poyo. bukan poyo yang cantek tu. ahahahah. jadik aku la org pertame yg discover blog ko ni eh. ehehheheheh :b:

echong uchan said...

ahaks..br igt nk wat underground..hikhik..sggh pantas anda ya!
:f:

- said...

:c:

wagh.tahniah!!!!!!!!!!!!!!
seronok betol aku..

apaiyapalot! said...

biasa lah lesung. di rumah tidak ada apa yang perlu dilakukan!